Boros György László a nevem, és 1962-ben születtem, szóval nem vagyok már fiatal. A művészet számos ága érdekel, tanultam fényképészetet, játszottam együttesben, részt vettem irodalmi klubokban, báboztam tölcséres fakanálbábokkal, írtam dalt, verset, novellát, kisregényt, komédiát és musicalt is. Komolyan csak az utóbbi néhány évben vettem a kezembe tollat, illetve klaviatúrát, hogy működik-e, majd kiderül. Addig is lelkesen rovom a szavakat, de bármilyen téma is kerüljön ki a kezem alól, sosem hagyom, hogy a történet kerekedjen felül, mert ami engem igazán érdekel, az a benne szereplő ember.

Szerző: Boros György László  2011.08.27. 16:20 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fulszoveg.blog.hu/api/trackback/id/tr603184092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása